POLYTECH Health & Aesthetics
Historia sukcesu z Dieburga, Niemcy.

1986

  • Założenie firmy Polytech w Dieburgu przez Wilfrieda i Beatrice Hüser
  • Dystrybucja produktów ortopedycznych oraz odzieży pooperacyjnej dla pacjentów z poparzeniami

1987

  • Jakościowe i ilościowe badania rynku dla amerykańskiego producenta wyrobów medycznych Cooper Surgical oraz dla spółek z nim powiązanych Aesthetec / Natural Y
  • Rozwijanie struktury sprzedaży implantów na terenie Niemiec

1988

  • Rozpoczęcie w Niemczech dystrybucji implantów łydek i pośladków produkowanych w Brazylii
  • Wprowadzenie paszportów implantologicznych, a także informacji o produktach i opakowań z nadrukiem w języku niemieckim

1992/93

  • Zaawansowane projektowanie implantów silikonowych powlekanych poliuretanem, we współpracy z lekarzami i chirurgami
  • Produkcja i wypełnianie powłok implantów przez podwykonawcę w Brazylii
  • Rozwijanie zakładu produkcyjnego w Dieburgu, Niemcy, w tym tworzenie czystych sal do kontroli jakości, pakowania oraz sterylizacji implantów

1993

  • Instalowanie i dalsze rozbudowywanie sieci sprzedaży w całej Europie, we współpracy z partnerami biznesowymi
  • W ślad za ekspansją działań marketingowych i sprzedażowych, tworzenie informacji produktowej we wszystkich językach Europejskich

1994 – 2007

  • 1995: otrzymanie oficjalnych certyfikatów „CE” dla naszych produktów
  • 2003: pierwsza firma na świecie, która otrzymała potwierdzenie certyfikatu III klasy dla implantów piersi
  • Zdobywanie i konsolidacja udziałów w rynku w Europie, w Rosji oraz w krajach dawnego Paktu Warszawskiego

2008 – 2009

  • Relokacja całkowitej produkcji do zakładów produkcyjnych w Dieburgu w Niemczech
  • Światowa ekspansja działań marketingowych i sprzedażowych
  • Zmiana nazwy spółki na POLYTECH Health & Aesthetics

2010

  • Ekspansja sieci sprzedaży do krajów regionu tzw. obrzeża Pacyfiku, ze skoncentrowaniem na Australii i Nowej Zelandii, a także do Azji, ze skupieniem na Wietnamie i Malezji

2011

  • Ekspansja i konsolidacja struktur dystrybucyjnych w Ameryce Środkowej i Południowej
  • Przygotowanie wejścia na rynek w Japonii i w Chinach

2012

  • Przejście na produkcję trzyzmianową z dwuzmianowej
  • Modernizacja obecnie istniejących zakładów produkcyjnych i przygotowywanie ekspansji produkcji