Międzynarodowa Nagroda Prix de Beaute 2015 dla implantów marki Polytech

Międzynarodowa Nagroda Prix de Beaute 2015 dla implantów marki Polytech

Implanty nowej generacji, „Mercedes” wśród tego rodzaju produktów, bezpieczne i innowacyjne, implanty XXII wieku – to tylko wybrane określenia implantów piersi marki Polytech. Implanty tej marki otrzymały prestiżową, międzynarodową nagrodę Prix de Beaute 2015 magazynu Cosmopolitan. Doceniono ich naturalność, innowacyjność i troskę o nasze bezpieczeństwo.

Warto dodać, że właśnie w trosce o bezpieczeństwo swoich pacjentek marka Polytech realizuje unikatowy program Implants of Exellence którego założeniem jest otoczenie pacjentki wyjątkowym, dożywotnim programem gwarancyjnym. Implanty tej firmy posiadają certyfikat jakości CE (znak zgodności z europejskimi dyrektywami). Warto podkreślić, że firma Polytech we współpracy z wybitnymi chirurgami plastykami z całego świata – stworzyła całą gamę implantów dedykowanych konkretnym, trudnym wskazaniom np. piersi po karmieniu, piersi tubularne. Implanty wzbogacone o powłokę antyrotacyjną prawie do zera znoszą ryzyko podstawowych powikłań jakimi są rotacja implantu, czy zaciskanie torebki łącznotkankowej wokół implantu, co skutkuje deformacją oraz dyskomfortem pacjentki. Na szczególną uwagę zasługują implanty typu Diagon Gel z podwójnym żelem wewnątrz implantu. Zwiększona konsystencja żelu w górnej części implantów gwarantuje piękny efekt push-up i spektakularnie utrzymuje kształt piersi.

Na temat implantów marki Polytech ukazało się już wiele materiałów prasowych i telewizyjnych. 21 marca w hotelu Regina miała miejsce uroczysta inauguracja unikatowej kampanii marki Polytech i firmy Artimed „Pytaj i czuj się bezpieczna”. Celem kampanii jest profesjonalna edukacja w tematyce chirurgii plastycznej i odtwórczej piersi. Partnerami akcji są czołowi chirurdzy plastycy i onkolodzy z całej Polski dla których bezpieczeństwo i komfort pacjentów jest absolutnym priorytetem. Z uwagi na skalę i treść przekazu miesięcznik „Cosmopolitan” i Radio Polska Live objęły kampanię medialnym patronatem. Wiele kobiet które zdecydowały się na operację powiększania piersi nie wie jakiej marki nosi implanty, a przecież to jakość implantu i dobry chirurg plastyczny gwarantują sukces zabiegu. Zanim zdecydujemy się na zabieg warto zatem zebrać wszystkie informacje na temat implantów i wybrać te które gwarantują bezpieczeństwo i pełen komfort. Dlatego priorytetem kampanii „Pytaj i czuj się bezpieczna” jest rzetelna informacja i wzrost świadomości w tym temacie. Na uroczystym śniadaniu na którym firma Artimed odebrała prestiżową nagrodę Prix de Beaute 2015 dla implantów marki Polytech znany m.in. z programu TVN Style „Sekrety lekarzy”, chirurg plastyk dr n. med. Tadeusz Witwicki podkreślił ogromną rolę lekarzy w procesie wzrostu świadomości i profesjonalnej edukacji na rzecz bezpieczeństwa faktycznych i potencjalnych pacjentów.